Bartoś, ORLEN: Myślimy o naszej firmie jako ekosystemie

– Inicjatywy cyfryzacyjne to jeden z fundamentów naszej strategii i będą realizowane wskroś wszystkich segmentów. Przekaz, który chcieliśmy dostarczyć z naszą strategią jest taki, że myślimy o Orlenie jako o ekosystemie. W związku z tym każda z naszych inwestycji powinna dostarczać wartość do zintegrowanego ekosystemu, a nie tylko do poszczególnych segmentów – powiedziała Magdalena Bartoś, […]

Bartoś, ORLEN: Myślimy o naszej firmie jako ekosystemie

– Inicjatywy cyfryzacyjne to jeden z fundamentów naszej strategii i będą realizowane wskroś wszystkich segmentów. Przekaz, który chcieliśmy dostarczyć z naszą strategią jest taki, że myślimy o Orlenie jako o ekosystemie. W związku z tym każda z naszych inwestycji powinna dostarczać wartość do zintegrowanego ekosystemu, a nie tylko do poszczególnych segmentów – powiedziała Magdalena Bartoś, wiceprezes ds. Finansowych Orlenu.

W jej ocenie, bardzo dobrym przykładem inicjatyw cyfryzacyjnych są projekty w segmencie Consumers and Products.

– Już dzisiaj mamy 5 mln aktywnych cyfrowo klientów w oparciu o bazę klientów naszej platformy Vitay. Chcemy, by to grono aktywnych klientów wzrosło do 10 mln w 2035 roku. Nie tylko sama liczba ma swój wymiar. Pod tym celem jest mnóstwo inicjatyw, które cyfryzują naszą ofertę, które budują ofertę Energy as a Service, które budują Stop Cafe 3.0, czyli przestrzeń cyfrową w ramach platformy Vitay, która może się w przyszłości też przeobrazić w marketplace – dodała.

 

Źródło