Europejskie samochody muszą być tańsze. "Pozostały nam dwa, trzy lata"

Czołowi europejscy producenci samochodów coraz częściej zwracają uwagę na zagrożenie ze strony tanich chińskich pojazdów elektrycznych. Podczas gdy marki takie jak MG i BYD szturmem podbijają rynek, koncerny ze Starego Kontynentu dwoją się i troją, szukając rozwiązań umożliwiających im przetrwanie. Według przedstawicieli największych koncernów, europejscy producenci mają dwa, trzy lata na wprowadzenie odpowiednich zmian.

Europejskie samochody muszą być tańsze. "Pozostały nam dwa, trzy lata"

Europejskie samochody muszą być tańsze. "Pozostały nam dwa, trzy lata"Czołowi europejscy producenci samochodów coraz częściej zwracają uwagę na zagrożenie ze strony tanich chińskich pojazdów elektrycznych. Podczas gdy marki takie jak MG i BYD szturmem podbijają rynek, koncerny ze Starego Kontynentu dwoją się i troją, szukając rozwiązań umożliwiających im przetrwanie. Według przedstawicieli największych koncernów, europejscy producenci mają dwa, trzy lata na wprowadzenie odpowiednich zmian.