Godło „Teraz Polska” w procentach
Opinie na temat nagrody Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w procentach. 57,4 respondentów jest zdania, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych przyczynia się do wzrostu lojalności odbiorców nagrodzonego produktu lub usługi 69,6 badanych przedsiębiorstw deklaruje, że Godło „Teraz Polska” pomogło im w podnoszeniu konkurencyjności produktów lub usług na polskim rynku 74,5 proc. respondentów stwierdziła, że w związku używaniem Godła „Teraz Polska” następuje poprawa wizerunku przedsiębiorstwa lub wizerunku jego produktów lub usług.... The post Godło „Teraz Polska” w procentach first appeared on Agencja Informacyjna.




Opinie na temat nagrody Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w procentach.
57,4 respondentów jest zdania, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych przyczynia się do wzrostu lojalności odbiorców nagrodzonego produktu lub usługi
69,6 badanych przedsiębiorstw deklaruje, że Godło „Teraz Polska” pomogło im w podnoszeniu konkurencyjności produktów lub usług na polskim rynku
74,5 proc. respondentów stwierdziła, że w związku używaniem Godła „Teraz Polska” następuje poprawa wizerunku przedsiębiorstwa lub wizerunku jego produktów lub usług.
77,8 proc. badanych laureatów uważa, że Polski Program Promocyjny i związane z nim Godło „Teraz Polska” są potrzebnym narzędziem wspierania konkurencyjności polskiej gospodarki
91,7 proc badanych Laureatów używa lub używało Godła „Teraz Polska” swoich działaniach promocyjnych i marketingowych
93,6 proc. badanych przedsiębiorstw jest zdania, ze stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych przyczynia się do budowania lub poprawy wizerunku marek produktów lub usług
93,6 proc. respondentów uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych przyczynia się do budowania prestiżu przedsiębiorstwa.
Źródło: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”
Agencja Informacyjna, Liczby mówią /15.01.2021
The post Godło „Teraz Polska” w procentach first appeared on Agencja Informacyjna.