Nie taki diabeł straszny. Amazon dał start-upowcom więcej, niż sądzimy

Obawy dotyczące imperium Jeffa Bezosa przybrały na sile wraz z deklaracją oficjalnego wejścia koncernu Amazon na polski rynek. Czy słusznie? Odpowiem dyplomatycznie: to zależy. Amazon faktycznie może pogłębić polaryzację krajowej branży e-commerce, choć nie należy spodziewać się rewolucji. Za to młode start-upy nie powinny traktować spółki jako wroga. Historia pokazuje, że Amazon wyraźnie wpłynął na strategie debiutantów – nie zawsze jednak ze szkodą dla młodych przedsiębiorców

Nie taki diabeł straszny. Amazon dał start-upowcom więcej, niż sądzimy
Obawy dotyczące imperium Jeffa Bezosa przybrały na sile wraz z deklaracją oficjalnego wejścia koncernu Amazon na polski rynek. Czy słusznie? Odpowiem dyplomatycznie: to zależy. Amazon faktycznie może pogłębić polaryzację krajowej branży e-commerce, choć nie należy spodziewać się rewolucji. Za to młode start-upy nie powinny traktować spółki jako wroga. Historia pokazuje, że Amazon wyraźnie wpłynął na strategie debiutantów – nie zawsze jednak ze szkodą dla młodych przedsiębiorców