Nowa kampania telewizyjna promuje ubezpieczenia w PKO Banku Polskim
Do 15 sierpnia potrwa nowa kampania telewizyjna PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Celem kampanii jest poinformowanie o zaletach wybranych ubezpieczeń w PKO Banku Polskim i ich dostępności on-line. Bank ma w swojej ofercie coraz więcej ubezpieczeń, które nie są powiązane z produktami bankowymi. Do 15 sierpnia potrwa nowa, telewizyjna kampania PKO Banku Polskiego i ... Artykuł Nowa kampania telewizyjna promuje ubezpieczenia w PKO Banku Polskim pochodzi z serwisu PRNews.pl.
Do 15 sierpnia potrwa nowa kampania telewizyjna PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Celem kampanii jest poinformowanie o zaletach wybranych ubezpieczeń w PKO Banku Polskim i ich dostępności on-line. Bank ma w swojej ofercie coraz więcej ubezpieczeń, które nie są powiązane z produktami bankowymi.
Do 15 sierpnia potrwa nowa, telewizyjna kampania PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Jej celem jest poinformowanie o coraz bogatszej ofercie ubezpieczeń grupy PKO i jej dostępności on-line. Oferta obejmuje nie tylko ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi, ale też samodzielne, które chronią życie, zdrowie i majątek.
– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia
Kampania obejmuje trzy rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez bank we współpracy z PKO Ubezpieczenia – spółki, która jest częścią grupy kapitałowej PKO: ubezpieczenie dziecka, mieszkania oraz podróżne. Wszystkie te ubezpieczenia są dostępne online. Korzystający z serwisu iPKO lub aplikacji mobilnej IKO mogą je kupić w dowolnej chwili . Na przykład ubezpieczenie Moje Podróże24 klienci PKO kupują często w ostatniej chwili, tuż przed odlotem, czekając na odprawę bagażową na lotnisku.
Zobacz spot:
Ubezpieczenie Moje Podróże24 chroni w podróży nie tylko zagranicą. Ubezpieczenie działa również w kraju. Dostępne jest w trzech wariantach ochrony: Polska, Europa i Świat. Oprócz standardowej pomocy w zakresie kosztów leczenia i ubezpieczenia assistance, NNW oraz OC, klienci otrzymują pomoc w zaostrzeniach lub powikłaniach chorób przewlekłych. Klient otrzyma 10 proc. zniżki, jeśli wśród ubezpieczonych jest co najmniej jedna osoba dorosła i jedno dziecko w wieku do 20 lat. Okazją do skorzystania z dodatkowej 10 proc. zniżki, jest także posiadanie Karty Dużej Rodziny. Z Europejską Kartą Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) zniżka przy zakupie polisy wyniesie 30 proc.
PKO Ubezpieczenie dziecka to najnowszy produkt PKO Ubezpieczenia, dostępny w iPKO i IKO. Obejmuje dzieci i młodzież do 20 roku życia. Ubezpieczenie zapewnia pomoc i organizację opieki medycznej w razie nieszczęśliwego wypadku w przedszkolu, szkole oraz poza ich terenem. Szeroki zakres świadczeń obejmuje wsparcie lekarzy wielu specjalizacji.
Ubezpieczenie Mój Dom24 daje możliwość uzyskania odszkodowania (w zależności od wybranego zakresu ubezpieczenia) w przypadku uszkodzenia domu lub mieszkaniu w tym pomieszczeń takich jak: garaż, piwnica oraz ruchomości domowych, np. sprzętów RTV i AGD, komputerowego i turystycznego, mebli, odzieży.
Emisje spotu będą w TVP i telewizji Polsat w głównych i tematycznych stacjach. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych oraz produkcję spotu, odpowiedzialna była agencja Artegence.
Źródło: PKO BP
Artykuł Nowa kampania telewizyjna promuje ubezpieczenia w PKO Banku Polskim pochodzi z serwisu PRNews.pl.