​Nowy europejski spot reklamowy Toyoty to polska produkcja

W tym roku Toyota Motor Poland obchodzi swoje 30-lecie. W ciągu trzech dekad obecności na polskim rynku Toyota stała się najpopularniejszą marką w kraju, stworzyła największą i najlepiej ocenianą przez ekspertów i kierowców sieć salonów, zainwestowała w dwie fabryki, wprowadzając do nich swoje najnowsze technologie, w tym napęd hybrydowy i TNGA, a teraz zrealizowała w Polsce reklamę dla europejskiej publiczności, wyprodukowaną w całości przez Polaków. Spot "Zakochaj się na nowo" zadebiutował w mediach w Walentynki.

​Nowy europejski spot reklamowy Toyoty to polska produkcja

​Nowy europejski spot reklamowy Toyoty to polska produkcjaW tym roku Toyota Motor Poland obchodzi swoje 30-lecie. W ciągu trzech dekad obecności na polskim rynku Toyota stała się najpopularniejszą marką w kraju, stworzyła największą i najlepiej ocenianą przez ekspertów i kierowców sieć salonów, zainwestowała w dwie fabryki, wprowadzając do nich swoje najnowsze technologie, w tym napęd hybrydowy i TNGA, a teraz zrealizowała w Polsce reklamę dla europejskiej publiczności, wyprodukowaną w całości przez Polaków. Spot "Zakochaj się na nowo" zadebiutował w mediach w Walentynki.