Rodzinny SUV za 100 tys. zł? To spora kwota za używane auto. Wśród nich dwa hity i kit

Jeszcze kilka lat, przy uwzględnieniu noworocznych rabatów, za 100 tysięcy złotych mogliśmy się przymierzać do kompaktowych SUV-ów z napędem na przednią oś. Dziś taka kwota pozostaje jedynie w sferze marzeń, ale pozwala poszaleć za to na rynku wtórnym. Celujemy wyżej w poszukiwaniu obszernych wnętrz, sporych bagażników i odpowiednich silników.

Rodzinny SUV za 100 tys. zł? To spora kwota za używane auto. Wśród nich dwa hity i kit
Jeszcze kilka lat, przy uwzględnieniu noworocznych rabatów, za 100 tysięcy złotych mogliśmy się przymierzać do kompaktowych SUV-ów z napędem na przednią oś. Dziś taka kwota pozostaje jedynie w sferze marzeń, ale pozwala poszaleć za to na rynku wtórnym. Celujemy wyżej w poszukiwaniu obszernych wnętrz, sporych bagażników i odpowiednich silników.