Rozłucki, Fundacja GPW: Musimy pytać Polaków, co przekona ich do zdobywania ekonomicznej wiedzy
– Wiedza polskiego społeczeństwa jest bardzo niska wbrew temu, co niektórzy nasi rodacy, albo większość, o niej myśli. Sądzę, że ta wiedza to nie jest tylko satysfakcją dla tego wiedzącego, ale to przekłada się na dobrobyt, na to, że szybciej, czy więcej można zarobić, a tym samym mniej stracić. Dyskutujemy w gronie, tych którzy zajmują […]

– Wiedza polskiego społeczeństwa jest bardzo niska wbrew temu, co niektórzy nasi rodacy, albo większość, o niej myśli. Sądzę, że ta wiedza to nie jest tylko satysfakcją dla tego wiedzącego, ale to przekłada się na dobrobyt, na to, że szybciej, czy więcej można zarobić, a tym samym mniej stracić. Dyskutujemy w gronie, tych którzy zajmują się edukacją. Jednak to ci, do których chcemy dotrzeć, powinni ocenić, czy to, co im proponujemy do nich trafia – powiedział Wiesław Rozłucki, przewodniczący Rady Fundacji GPW w rozmowie z ISBnews.TV.
Podkreślił, że w każdej inicjatywie tego typu, tzn. Rok Edukacji Ekonomicznej, powinien być oceniany przez potencjalnych odbiorców. Należy mówić do nich językiem, który będzie do nich trafiał. Przede wszystkim, trzeba ich zapytać, co może ich przekonać do zdobywania wiedzy finansowej, ekonomicznej, i po co im ta wiedza?
rozmawiała: Dominika Ostrowska
video: Borys Skrzyński