Wpływy Allegro 61 proc. w górę. 13 mln kupujących, koszty dostaw potroiły się

W czwartym kwartale ub.r. Allegro osiągnęło wzrost przychodów netto o 61,2 proc. do 1,3 mld zł. Przy wzroście kosztów operacyjnych o 84,8 proc. zysk netto zwiększył się ponad dwukrotnie, ze 123,9 do 260,6 mln zł. Na platformie było 13 mln aktywnych kupujących, o 1,6 mln więcej niż rok wcześniej.

Wpływy Allegro 61 proc. w górę. 13 mln kupujących, koszty dostaw potroiły się
W czwartym kwartale ub.r. Allegro osiągnęło wzrost przychodów netto o 61,2 proc. do 1,3 mld zł. Przy wzroście kosztów operacyjnych o 84,8 proc. zysk netto zwiększył się ponad dwukrotnie, ze 123,9 do 260,6 mln zł. Na platformie było 13 mln aktywnych kupujących, o 1,6 mln więcej niż rok wcześniej.