Clubhouse rozgrzewa internet. Nowa jakość w social mediach? „Odpowiada na bieżące potrzeby”

Funkcjonująca w internecie od 2020 roku platforma Clubhouse w szybkim tempie przyciąga zainteresowanie internautów. Z minimalistycznej aplikacji korzysta obecnie około 2 mln użytkowników tygodniowo, którzy mogą brać udział w dyskusjach na żywo np. z udziałem celebrytów czy ekspertów z różnych dziedzin. Dostęp do Clubhouse nie jest łatwy, jednak właśnie ten element ma być jednym z atutów aplikacji. - Clubhouse jest dobrze przemyślany, także marketingowo. Odpowiada na pierwotne potrzeby komunikacji pomiędzy użytkownikami, ale jego ograniczenie jedynie do iPhone’ów to poważny błąd - oceniają ekspertki social media w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.

Clubhouse rozgrzewa internet. Nowa jakość w social mediach? „Odpowiada na bieżące potrzeby”
Funkcjonująca w internecie od 2020 roku platforma Clubhouse w szybkim tempie przyciąga zainteresowanie internautów. Z minimalistycznej aplikacji korzysta obecnie około 2 mln użytkowników tygodniowo, którzy mogą brać udział w dyskusjach na żywo np. z udziałem celebrytów czy ekspertów z różnych dziedzin. Dostęp do Clubhouse nie jest łatwy, jednak właśnie ten element ma być jednym z atutów aplikacji. - Clubhouse jest dobrze przemyślany, także marketingowo. Odpowiada na pierwotne potrzeby komunikacji pomiędzy użytkownikami, ale jego ograniczenie jedynie do iPhone’ów to poważny błąd - oceniają ekspertki social media w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.