Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.

Według wstępnych danych firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) od listopada ub.r. do stycznia br. zanotowała spadek przychodów w sklepach stacjonarnych o 42 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost wpływów z e-commerce o 111 proc. do 826 mln zł. Jej zysk operacyjny skurczył się z 295 do 35 mln zł.

Grupa LPP:  wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
Według wstępnych danych firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) od listopada ub.r. do stycznia br. zanotowała spadek przychodów w sklepach stacjonarnych o 42 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost wpływów z e-commerce o 111 proc. do 826 mln zł. Jej zysk operacyjny skurczył się z 295 do 35 mln zł.