Nowa wersja aplikacji mOrganizer finansów. Teraz można wystawiać faktury z poziomu smartfona
Spółka CashDirector poinformowała o aktualizacji oprogramowania mOrganizera finansów. Z rozwiązania korzystają klienci firmowi mBanku. Za pomocą programu można teraz m.in. wystawiać faktury z poziomu smartfona. mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Za pomocą aplikacji ... Artykuł Nowa wersja aplikacji mOrganizer finansów. Teraz można wystawiać faktury z poziomu smartfona pochodzi z serwisu PRNews.pl.
Spółka CashDirector poinformowała o aktualizacji oprogramowania mOrganizera finansów. Z rozwiązania korzystają klienci firmowi mBanku. Za pomocą programu można teraz m.in. wystawiać faktury z poziomu smartfona.
mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Za pomocą aplikacji można teraz wystawiać faktury bez konieczności logowania do systemu.
– Największą zaletą aplikacji jest INBOX – funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura – mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, jedną z zalet elektronicznej księgowości jest ograniczenie zużywania papieru. W Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody.
Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.
Najważniejsze funkcje mOrganizera finansów:
- wprowadzanie faktur kosztowych (INBOX)
- rozliczanie i kontrolowanie kosztów (MOJE KOSZTY)
- rozliczanie faktur i sprawdzenie stanu swojego biznesu (ASYSTENT FINANSOWY)
- generowanie JPK_V7 i JPK_FA
- rozliczanie faktur z płatnościami
- wystawianie faktur
- wystawianie faktur cyklicznych lub proform
- sprawdzanie i zmiana danych na wystawionych fakturach
- generowanie deklaracji i zamykanie miesiąca przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
- rozliczanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
- opłacanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
- wystawianie faktury za pomocą aplikacji mOrganizer finansów
- podłączenie wybranego księgowego i zdalne dostarczanie dokumentów
- e-segregator
WB/PRNews/CashDirector
Artykuł Nowa wersja aplikacji mOrganizer finansów. Teraz można wystawiać faktury z poziomu smartfona pochodzi z serwisu PRNews.pl.