"Polski Zoom" rośnie w pandemii. 30 mln uczestników wydarzeń online w 2020 roku

2,3 mln wydarzeń online odbyło się w 2020 roku na polskiej platformie ClickMeeting. Pozwala ona organizować webinary, szkolenia, wideokonferencje. Zarówno płatne, jak i bezpłatne. W sumie wydarzenia organizowane na platformie w zeszłym roku miały przychód na poziomie prawie 8 mln zł. - Tak, pandemia pozytywnie wpłynęła na naszą pozycję - przyznaje Dominika Paciorkowska, dyrektor zarządzająca ClickMeeting.

"Polski Zoom" rośnie w pandemii. 30 mln uczestników wydarzeń online w 2020 roku
2,3 mln wydarzeń online odbyło się w 2020 roku na polskiej platformie ClickMeeting. Pozwala ona organizować webinary, szkolenia, wideokonferencje. Zarówno płatne, jak i bezpłatne. W sumie wydarzenia organizowane na platformie w zeszłym roku miały przychód na poziomie prawie 8 mln zł. - Tak, pandemia pozytywnie wpłynęła na naszą pozycję - przyznaje Dominika Paciorkowska, dyrektor zarządzająca ClickMeeting.