Tkaczyk, LOTTE Wedel: W swoich produktach odpowiadamy na potrzeby konsumenckie pokolenia Z
– Według Mintela, ponad połowa polskich konsumentów słodyczy czekoladowych, czyli naszej branży, w swoich wyborach kieruje się przede wszystkim unikalnym smakiem i to on decyduje o tym, czy konsumenci chcą spróbować nowości na rynku. I gdybym miała wskazać jeden smak, który królował w roku 2024, to byłaby to zdecydowanie pistacja, która rosła w siłę już […]
– Według Mintela, ponad połowa polskich konsumentów słodyczy czekoladowych, czyli naszej branży, w swoich wyborach kieruje się przede wszystkim unikalnym smakiem i to on decyduje o tym, czy konsumenci chcą spróbować nowości na rynku. I gdybym miała wskazać jeden smak, który królował w roku 2024, to byłaby to zdecydowanie pistacja, która rosła w siłę już od dwóch lat, a w ubiegłym miała swoje momentum, co zresztą widzieliśmy na różnych social mediach – powiedziała Marta Tkaczyk, koordynator badań rynku, LOTTE Wedel w rozmowie z ISBnews.TV.
W Polsce poza trendem pistacjowym panował również jagodowy, szczególnie w sezonie. Marka podążała za nowinkami smakowymi, ale przy tym odpowiadała na potrzeby konsumentów. Wprowadzono na rynek czekoladę we współpracy z influencerem. Jak twierdzi Tkaczyk, dali pokoleniu Z przestrzeń do zabawy smakiem.
A po więcej informacji o trendach, które panowały w branży słodyczy zachęcamy do obejrzenia materiału wideo.
rozmawiała: Dominika Ostrowska
video: Borys Skrzyński