UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów

Wystartował konkurs UNIQA „Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem”. Klient, kupując ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA, zyskuje ochronę, a dodatkowo może wygrać nagrody. Udział w konkursie jest prosty. Wystarczy kupić polisę komunikacyjną UNIQA i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Główną nagrodą jest samochód – nowy Mini Cooper. Do wygrania są również dwa włoskie skutery, a co tydzień 15 osób może ... Artykuł UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów pochodzi z serwisu PRNews.pl.

UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów

Wystartował konkurs UNIQA „Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem”. Klient, kupując ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA, zyskuje ochronę, a dodatkowo może wygrać nagrody. Udział w konkursie jest prosty. Wystarczy kupić polisę komunikacyjną UNIQA i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Główną nagrodą jest samochód – nowy Mini Cooper. Do wygrania są również dwa włoskie skutery, a co tydzień 15 osób może zdobyć 100 zł.

fot. Karolis Kavolelis / Shutterstock

– Połączenie dwóch marek chcemy celebrować z naszymi klientami, agentami i partnerami. Dlatego startujemy z konkursem dającym możliwość wygrania atrakcyjnych nagród „minimalnym wysiłkiem”. Cieszymy się, że już pierwszego dnia do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt osób. Mam nadzieję, że konkurs zachęci zarówno do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej, jak i naszych agentów. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość zapoznać się nie tylko ze szczegółami konkursu, ale również z naszą nową ofertą produktową – mówi Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Bezpośredniej w UNIQA.

Konkurs wystartował 26 kwietnia i potrwa do 6 czerwca. Szczegóły są dostępne na www.uniqa.pl. O konkursie informuje spot reklamowy, który od dziś można zobaczyć w głównych stacjach TV.

– To pierwszy tej skali konkurs dla klientów UNIQA i kolejne działanie, dzięki któremu konsekwentnie budujemy świadomość marki. Pracując wiele lat dla AXA, staliśmy się mistrzem w kreowaniu wizerunku i łączeniu kampanii ATL ze sprzedażą. Mamy wszystko policzone i wiemy, jakich możemy spodziewać się efektów w rozpoznawalności marki, i w jakim czasie. Wizerunek, jako jeden z elementów, bardzo szybko przekłada się na sprzedaż, we wszystkich kanałach, nie tylko w online, ale także u agenta i partnerów. To jest sprzężenie zwrotne ze strategią omnikanałowości, którą zapoczątkowaliśmy jako AXA, ale rozwijamy i kontynuujemy już jako UNIQA – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

To kolejny projekt marketingowy UNIQA w tym roku. Dla przypomnienia – w lutym zaczęła się kampania wizerunkowa, a w kwietniu kampania promująca ubezpieczenie komunikacyjne.

– Po miesiącu kampanii wizerunkowej, wg badań Kantara, świadomość spontaniczna marki UNIQA wzrosła z 7 do 16 proc., a świadomość T3OM (top 3 of mind) z 2 do 8 proc. To dobry wynik i nie koniec naszych ambicji. UNIQA inwestuje w markę, bo naszym celem jest, aby marka weszła do pierwszej trójki marek ubezpieczeniowych w Polsce. Pierwsze wyniki wskazują na to, że ten plan właśnie się realizuje – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Ideę kreatywną kampanii produktowej opracowała agencja reklamowa PZL. Powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA w październiku 2020 roku została właścicielem ówczesnych spółek AXA* w Polsce. 9 kwietnia 2021 roku nastąpiło połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce. Od tego momentu w ramach Grupy UNIQA w Polsce działa 6 spółek: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, UNIQA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne, UNIQA Polska oraz u-Services.

Źródło: UNIQA

Artykuł UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów pochodzi z serwisu PRNews.pl.