Bank BNP Paribas nagrodzony za projekt Migam
Otwartość na nowatorskie rozwiązania przyniosła Bankowi BNP Paribas główną nagrodę w kategorii finanse w konkursie „Diamenty Innowacji” organizowanym przez Executive Club. Kapituła konkursu doceniła wdrożenie przez bank usługi tłumacza języka migowego Migam. Laureatów ogłoszono 17 czerwca, podczas IV edycji Executive Innovation Forum. – Otwartość na nowoczesne i nieszablonowe rozwiązania, pozwala nam wychodzić naprzeciw potrzebom naszych ... Artykuł Bank BNP Paribas nagrodzony za projekt Migam pochodzi z serwisu PRNews.pl.
Otwartość na nowatorskie rozwiązania przyniosła Bankowi BNP Paribas główną nagrodę w kategorii finanse w konkursie „Diamenty Innowacji” organizowanym przez Executive Club. Kapituła konkursu doceniła wdrożenie przez bank usługi tłumacza języka migowego Migam. Laureatów ogłoszono 17 czerwca, podczas IV edycji Executive Innovation Forum.
– Otwartość na nowoczesne i nieszablonowe rozwiązania, pozwala nam wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów i stale podnosić jakość ich doświadczeń w kontakcie z bankiem. Ogromnie nas cieszy, że nasze innowacyjne podejście jest zauważane i doceniane również przez jurorów tak prestiżowego konkursu. To nagroda dla całego zaangażowanego w to wdrożenie zespołu – mówi Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Transformacji Sieci Oddziałów w Banku BNP Paribas.
W 2020 roku Bank BNP Paribas wdrożył system Migam udostępniając w oddziałach oraz na infolinii pomoc tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM) dla osób głuchych. W każdym oddziale banku znajdują się tablety ze specjalną aplikacją pozwalającą na automatyczne połączenie doradcy z tłumaczem języka migowego. Za jego pośrednictwem Klient ma możliwość poznania wszystkich detali oferty banku oraz zadawania pytań. Usługa może być też uruchomiona na prywatnym telefonie Klienta – wystarczy zeskanować naklejkę z QR kodem, która znajduje się na drzwiach każdego oddziału banku. Pomoc tłumacza można zamówić już na etapie umawiania spotkania z doradcą poprzez aplikację Booksy albo na stronie internetowej banku. Klienci mogą także skorzystać z usługi na Infolinii, łącząc się z tłumaczem online.
Bank BNP Paribas wyróżnia się swoją otwartością na współpracę z technologicznymi partnerami, wnoszącą nową jakość do świata finansów, co jest zauważane i doceniane. W ubiegłym roku, jako pierwszy w świecie, rozpoczął współpracę z operatorem aplikacji Booksy, dzięki czemu Klienci mogą umawiać wizyty w oddziałach banku, bez konieczności czekania w kolejkach. Bank konsekwentnie unowocześnia swoją ofertę we współpracy ze startupami. Bank BNP Paribas zaoferował również możliwość korzystania z e-podpisu przy współpracy z Autenti. Elektroniczny podpis szybko zyskuje na popularności, jest też wprowadzany w kolejnych wewnętrznych i zewnętrznych procesach banku.
Źródło: BNP Paribas Bank
Artykuł Bank BNP Paribas nagrodzony za projekt Migam pochodzi z serwisu PRNews.pl.